Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(8)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Autor
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Oldfield Matt (dziennikarz)
(2)
Oldfield Matt (dziennikarz). Najlepsi piłkarze świata
(2)
Oldfield Tom (dziennikarz)
(2)
Oldfield Tom (dziennikarz). Najlepsi piłkarze świata
(2)
Sugiero Joanna (tłumaczka)
(2)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jędrzejewski Dariusz
(1)
Mariolle Tiffany Shelton
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Messner Reinhold (1944- )
(1)
Motyl Sylwia (językoznawca)
(1)
Piasek Marek
(1)
Pomykalska Beata (turystyka)
(1)
Pomykalski Paweł (turystyka)
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Skrzydlewska Ludka (pisarka)
(1)
Snowden Samantha
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dzieci
(3)
9-13 lat
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
6-8 lat
(1)
Handlowcy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Marketing
(2)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Branding (marketing)
(1)
Dzieci
(1)
Gniew
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Ibrahimović, Zlatan (1981- )
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Konsumenci
(1)
Korespondencja
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Mbappé, Kylian (1998- )
(1)
Messner, Reinhold (1944- )
(1)
Pisarze
(1)
Piłkarze nożni
(1)
Piłkarze nożni szwedzcy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Regulacja emocji
(1)
Reklama internetowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Stalking
(1)
Stres pourazowy
(1)
Tajemnica
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Trening koncentracji
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Włosi
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Karpaty (góry)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Sudety (góry)
(1)
Szwecja
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Powieść biograficzna
(2)
Przewodnik turystyczny
(2)
Listy
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Podróże i turystyka
(2)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Góry Polski : 60 najpiękniejszych szlaków na weekend / [Dariusz Jędrzejewski]. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2023. - 383 strony : fotografie, ilustracje, mapy ; 19 cm.
(Bezdroża)
(Mountainbook)
Góry zajmują zaledwie 3,3% ogólnej powierzchni Polski, ale to tutaj przyjeżdża najwięcej turystów. Sezon w górach trwa bowiem cały rok! Zdobywanie szczytów bywa mozolne i wyczerpujące, jednak każdy trud wynagrodzą niesamowite widoki oraz smak kwaśnicy czy naleśników zjedzonych w schronisku na szlaku. Z tym przewodnikiem poznasz najpiękniejsze szlaki polskich gór! Karpacz, Kudowa, Szczawnica, Krynica, Zakopane, a może malownicze Karkonosze lub dzikie Bieszczady? Bez względu na to, gdzie w górach chcesz spędzić czas, ten przewodnik będzie wiernym towarzyszem Twoich wypraw ku szczytom. Znajdziesz w nim 60 wycieczek znakowanymi szlakami po Sudetach i Karpatach. To propozycje zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych miłośników górskiego trekingu, a zwłaszcza dla tych, którym brakuje czasu na planowanie tras. Wystarczy tylko otworzyć przewodnik i... ruszać w góry![www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-913(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Aby osiągnąć znakomite wyniki, musisz się skupić. Skupienie uwagi przekłada się na lepszą efektywność i jakość pracy. To jednak nie wszystko: jeśli skoncentrujesz się na tym, co ma dla Ciebie najwyższą wartość, odczujesz przypływ pasji i kreatywności. Zaczniesz podążać do Twojego prawdziwego celu. Tymczasem rozproszenie uwagi stało się plagą naszych czasów. Media społecznościowe, powiadomienia, e-maile, bezproduktywne przemyślenia i emocje nie tylko uniemożliwiają skuteczną pracę, ale też - w nieco dalszej perspektywie - doprowadzają do utraty kontroli nad własnym życiem.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F1.Cz- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.[www.helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wędruję, aby żyć : listy z Himalajów / Reinhold Messner ; przekład: Sylwia Motyl. - Gliwice : Helion S.A., 2022. - 279, [1] strona : faksymilia, fotografie ; 22 cm.
(Bezdroża)
"Dzięki "Listom z Himalajów" zamierzałem osiągnąć dwa cele. Chciałem opowiedzieć o wspinaczkach wysokogórskich na podstawie mojej korespondencji z ostatnich pięćdziesięciu lat i przedstawić autentyczne sprawozdanie z krainy śniegu i lodu, oparte na wybranych listach opowiadających o dwustuletniej himalajskiej tęsknocie. Przeniosłem się w nich do świata moich wielkich poprzedników, by móc naśladować ich dokonania alpinistyczne. Poza tym miałem szczęście przeżyć więcej niż pięćdziesiąt ekspedycji himalajskich. Wyostrzyło się przy tym moje spojrzenie na proces przemiany zachodzący we wspinaniu. Dzięki tym listom chcę z moją historią zapoznać świat, by nie należała ona tylko do moich najbliższych." Reinhold Messner [Helion, 2022].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-796.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mbappé / Matt i Tom Oldfield ; przekład: Marcin Kowalczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2024. - 155 stron ; 20 cm.
(Najlepsi piłkarze świata / Matt i Tom Oldfield)
Na okładce: Jak chłopak z przedmieść Paryża podbił świat.
Sześcioletni Kylian Mbappe miał już dokładnie zaplanowaną przyszłość: zostanie piłkarzem i będzie reprezentował Francję na mistrzostwach świata. A dzięki rodzicom - ojcu, który był klubowym trenerem, i matce, gwieździe piłki ręcznej - doskonale wiedział, że czekają go lata ciężkiej pracy, wyrzeczeń i nieustannej nauki. Dla Kyliana futbol był całym światem. Grał, trenował i godzinami oglądał mecze, bo ze wszystkich sił chciał być taki jak jego idole: Zinedine Zidane czy Cristiano Ronaldo. A potem zapragnął zostać najlepszym piłkarzem na świecie. [Helion, 2024].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zlatan / Matt i Tom Oldfield ; przekład: Marcin Kowalczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2024. - 162 strony : ilustracje ; 20 cm.
(Najlepsi piłkarze świata / Matt i Tom Oldfield)
Na okładce: Jak złodziej rowerów został gwiazdorem futbolu.
Zlatan Ibrahimović miał trudne początki. Wychował się w RosengArd, niebezpiecznej dzielnicy szwedzkiego MalmO. W rodzinnym domu Zlatana nierzadko panowała napięta atmosfera, lodówka bywała pusta i często trzaskały drzwi. Piłka nożna była tym, co utrzymywało chłopaka z dala od poważniejszych tarapatów. Późniejszy "Ibracadabra" szybko zrozumiał, że aby coś w życiu osiągnąć, musi być najlepszy i bardzo pewny siebie. Właśnie ta pewność siebie, wręcz arogancja, przysporzyła mu sporo problemów na początku jego sportowej drogi na szczyt. Futbol jest przecież sportem zespołowym, a nie popisem jednej gwiazdy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób wybitny, ale arogancki chłopiec z owianej złą sławą dzielnicy stał się napastnikiem światowego formatu. W swoim pierwszym prawdziwym klubie był outsiderem, nielubianym przez kolegów i ich rodziców. Zbyt często faulował i wpadał w gniew. I chociaż trenerzy dostrzegali jego talent i determinację, to praca ze Zlatanem bywała trudna. Na szczęście on sam zdawał sobie z tego sprawę. Kiedy więc pojawiła się prawdziwa szansa, dał z siebie wszystko, aby z niej skorzystać. A potem wszystko potoczyło się bardzo szybko i "Ibra" mógł wpisać do swojego CV takie kluby jak Ajax, Juventus czy AC Milan, w którym niedawno zakończył karierę. W trakcie lektury tej książki przekonasz się, jak wiele znaczy determinacja i pracowitość. Zrozumiesz, że nawet bieda, niepowodzenia i brak akceptacji nie mogą powstrzymać prawdziwej woli zwycięstwa. Zapamiętasz też, że kariera tego szwedzkiego snajpera rozpoczęła się, gdy Zlatan zrozumiał i zaakceptował najważniejszą prawdę: w futbolu wygrywa drużyna. Oto mistrz - nigdy nie rzuca słów na wiatr i zawsze daje z siebie wszystko! [https://platon.com.pl/pl/zlatan---najlepsi-pilkarze-swiata/produkt-1127800099]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lubuskie : Gorzów Wielkopolski i Zielona Góra / [autorzy: Beata i Paweł Pomykalscy]. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 198, [2] strony : fotografie, mapy ; 20 cm.
(Bezdroża)
(Travelbook)
Gęste, przepastne lasy i ponad pół tysiąca błękitnych jezior – takimi pejzażami kusi Lubuskie! Ten zakątek Polski to raj dla miłośników wypoczynku nad wodą oraz długich leśnych wędrówek. A to nie koniec atrakcji! Miłośnicy zwiedzania znajdą tu wiele uroczych miast i miasteczek, a także ponad 250 pałaców. Niektóre z nich są zadbane, niektóre zrujnowane, ale wszystkie świadczą o bogatej przeszłości tych stron. Są tu też rozmaite osobliwości jak Międzyrzecki Rejon Umocniony, "polska Hiroszima”, czyli Kostrzyn nad Odrą, a także wpisany na listę UNESCO Park Mużakowski. Region słynie z jeszcze jednej rzeczy – winiarstwa! Wino produkuje się tu od wieków, winnice porastają łagodne pagórki, a wrzesień upływa pod znakiem hucznej zabawy i degustacji trunków.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-913(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fikcyjna dziewczyna / Ludka Skrzydlewska. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 348, [1] strona ; 21 cm.
(Editiored)
Ona jest pisarką. Ale takiej historii by nie wymyśliła... Sześć lat po dramatycznych wydarzeniach Lavinia Hayes wciąż zmaga się ze stresem pourazowym. Choć wydaje się, że wreszcie wychodzi na prostą. Odnosi sukcesy jako autorka bestsellerowych thrillerów erotycznych, ale starannie ukrywa przed światem swoją prawdziwą tożsamość. Wygląda na to, że przeszłość przestaje kłaść się cieniem na życiu Lavinii, że w końcu na dłużej zagości w nim spokój. I właśnie wtedy zaczyna dostawać wiadomości od stalkera. Ten ktoś najwyraźniej zna sekret, którego do tej pory dokładnie strzegli i pisarka, i jej wydawca. Jeśli zostanie ujawniony, może się stać groźny dla kariery, a nawet życia Lavinii. Jedyną osobą, na której pomoc może ona liczyć w tej sytuacji, jest Wayne Harrington, szef wydawnictwa. Nie darzyła go do tej pory specjalną sympatią ― mimo że niewątpliwie ma mnóstwo uroku ― a to ze względu na jego niechęć do jej twórczości. Oboje jednak postanawiają odłożyć niechęć na bok i zbliżyć się do siebie, bo tajemniczy prześladowca staje się coraz bardziej niebezpieczny i bezwzględny, a Vinnie nie ma pojęcia, komu powinna ufać...[EditioRed, 2022].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Każdy dorosły i każde dziecko odczuwa różne emocje. Ty także. Czasami się boisz, cieszysz albo smucisz, niekiedy czujesz złość. A kiedy bardzo się złościsz, masz ochotę zniszczyć jakąś rzecz albo porządnie na kogoś nakrzyczeć lub powiedzieć mu coś bardzo przykrego. I bywa, że tak właśnie robisz, prawda? Ale potem, kiedy minie gniew, często tego żałujesz. Na szczęście możesz sobie poradzić ze swoją złością - wystarczy ją poznać i zastosować jedną ze sprytnych sztuczek! Ta książeczka zawiera 50 ćwiczeń, które pomogą Ci w poradzeniu sobie z własną złością. Znajdziesz w niej mnóstwo ciekawych rzeczy: najpierw dokładnie poznasz swoją złość i przyjrzysz się innym emocjom, które odczuwasz w gniewie. Następnie nauczysz się rozpoznawać to, co Cię denerwuje w szkole, w domu czy podczas zabawy z innymi dziećmi. Zobaczysz, jak szybko można rozwiązać zagadkę swojej złości! Poznasz również świetne pomysły na jej powstrzymywanie, kiedy tylko tego zechcesz: nauczysz się budować słownik uczuć, uważnie słuchać i oddychać w specjalny sposób. A wszystko po to, aby złość nie mogła dłużej Tobą rządzić! [Helion, 2023].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-BT (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej